Sterowniki silników dc

Sterowniki silników dc Pomiary stromości narastania prądu przewodzenia. Określenie wartości krytycznej stromości narastania prądu przewodzenia w drodze eksperymentalnej sprowadza się do zniszczenia tyrystora. Badania takie są w zasadzie bardzo kosztowne, gdyż wymagają zniszczenia ponad 100 tyrystorów, aby wyniki można było uznać za dostatecznie pewne. Istnieją również nieniszczące metody badań, określające w przybliżeniu krytyczną stromość prądową. Metody te opierają się na kryterium nieodwracalnych zmian w prądzie blokowania i prądzie wstecznym tyrystora.

Szczegóły strony www.napedy.net.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj stronę www.napedy.net.pl:

Sterowniki silników dc

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 61 Odwiedziny googlebot 39

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Encoder »

    Serdecznie zapraszamy do współpracy z spółką MWN Trade, która zajmuje się importem części do maszyn. Współpracujemy z największymi firmami z rynku amerykańskiego i azjatyckiego. Zapraszamy do zapoznania się z całością naszej oferty..

    Data dodania: 25 08 2014 · szczegóły wpisu »
  • Instrukcje do falowników »

    Człon napędowy to układ mechaniczny lub elektryczny sterujący pracą członu łączeniowego. Człony napędowe mechaniczne składają się najczęściej z układu dźwigni mechanicznych napędzanych siłą mięśni ludzkich. W członach napędowych elektrycznych źródłem siły napędzającej są na ogół elektromagnesy. Człony napędowe buduje się tak, aby w czasie normalnej pracy obwodu sterowaniem pracą łącznika mógł kierować człowiek, zaś w warunkach zakłóceniowej pracy obwodu czynności łączeniowe (jeżeli łącznik przystosowany jest do zamykania i otwierania obwodu w czasie takich warunków) były wykonywane samoczynnie. W tym drugim przypadku pracą zestyków sterują urządzenia zabezpieczające obwód, w którym pracuje łącznik.

    Data dodania: 20 02 2015 · szczegóły wpisu »
  • Dystrybutor falowników »

    Łączniki drążkowe stosuje się przeważnie w rozdzielnicach niskiego napięcia jako łączniki główne lub łączniki obwodów odbiorczych o dużych prądach roboczych. Ze względu na budowę zestyków dzieli się je na łączniki drążkowe szczękowe oraz łączniki dociskowe. Łączniki drążkowe szczękowe mają styki ruchome w postaci płaskowników (noży), które w stanie zamkniętym łącznika wchodzą między dwa dociskane (np. sprężyną) odcinki płaskowników, stanowiące styk nieruchomy zwany stykiem szczękowym. Styk ruchomy jest napędzany poprzez układ dźwigni uruchamiany ręcznie. Najprostsze tego typu łączniki nie mają urządzeń do gaszenia łuku i w zasadzie są przeznaczone do przerywania obwodów nie obciążonych prądem lub do sporadycznego przerywania obwodów, w których płynie niewielki prąd. Buduje się też łączniki drążkowe szczękowe z komorami gaszeniowymi otaczającymi zestyki łącznika. Takie łączniki mogą mieć zastosowanie w obwodach, w których podczas wyłączania mogą płynąć duże prądy robocze.

    Data dodania: 20 02 2015 · szczegóły wpisu »
  • Motoreduktor dobór »

    Pomiary pośrednie sprowadzają się w praktyce do dwóch rodzajów:
    — pomiarów opartych na wykorzystaniu zależności od temperatury parametrów w stanie równowagi wewnętrznej w półprzewodniku (np. zależności od temperatury napięcia przewodzenia przy stałym prądzie),
    — pomiarów opartych na wykorzystaniu zależności od temperatury parametrów w stanach dynamicznych w elemencie półprzewodnikowym (np. zależność czasu wyłączania od temperatury).
    Ze względu na występujący naturalny rozrzut parametrów dla określonego typu tyrystorów wykonanych według tej samej technologii nie jest możliwe operowanie przeciętnymi krzywymi skalowania dla wyznaczania temperatury. Należy określać temperaturę tyrystora na podstawie wcześniej wyznaczonej zależności wybranego parametru od temperatury dla każdego badanego egzemplarza.
    Wyznaczanie temperatury struktury pnpn na podstawie parametrów stanu przewodzenia tyrystora.

    Data dodania: 20 02 2015 · szczegóły wpisu »
  • Motoreduktory Motovario »

    W przekładniku doskonałym (przekładniku bez strat) prąd pierwotny opóźniony jest o 90° w fazie względem napięcia pierwotnego. Strumień w rdzeniu jest w fazie z tym prądem. Siła elektromotoryczna wtórna (napięcie wtórne przesunięta jest o 90° względem wytwarzającego ją strumienia, a więc o 180° względem napięcia pierwotnego. W przekładniku rzeczywistym 180°. Uchyb kątowy przekładnika napięciowego stanowi wartość kąta między odwróconym wektorem napięcia wtórnego U2 a wektorem napięcia pierwotnego. Uchyb kątowy wyraża się w minutach lub sekundach. Przekładniki napięciowe budowane są w czterech normalnych klasach dokładności: 0, 2; 0, 5; 1 i 3. Dla przekładników laboratoryjnych przewidziane są dodatkowe klasy: 0, 02; 0, 05 i 0, 1. Uchyby dopuszczalne przekładników klas dodatkowych są dziesięciokrotnie mniejsze od uchybów przekładników klas normalnych. Przekładniki napięciowe zabezpieczane są bezpiecznikami po stronie pierwotnej i wtórnej. Obudowę i uzwojenie wtórne należy uziemić.

    Data dodania: 20 02 2015 · szczegóły wpisu »